
Sekretariat
Godziny przyjęć studentów:
- w poniedziałki w godz. 10.00 – 14.00
- we wtorki, środy i czwartki w godz. 9.00 – 14.00
- w piątki – nieczynne
W czasie przerwy wakacyjnej zaświadczenia NIE będą wydawane w terminie od 01 lipca 2025 do 31 sierpnia 2025.
Due to summer holiday break course completion confirmations will NOT be issued from 1 July till 31 August 2025.
Ostatnie zaświadczenia przed przerwą zostaną wydane w dniu 30.06.2025. W celu uzyskania dokumentu w tym terminie, prosimy pamiętać o wypełnieniu Formularza zaświadczeń najpóźniej do dnia 25.06.2025 r.
Adres: zobacz na planie
pl. Biskupa Nankiera 2/3
50-140 Wrocław
pok. 03 (parter)
Telefon: 71-375-2745, 71-375-2698, 71-375-2300
E-mail: sekretariat.spnjo@uwr.edu.pl
Studenci i doktoranci UWr mają obowiązek komunikowania się z wszystkimi pracownikami Uniwersytetu poprzez uniwersytecki adres mailowy w domenie uwr.edu.pl oraz w celu szybkiej identyfikacji, proszeni są o podanie imienia, nazwiska, kierunku, trybu i roku studiów wraz z numerem albumu. Uprzedzamy, że maile bez tych informacji mogą pozostać bez odpowiedzi. Dotyczy to również maili wysyłanych na adres sekretariatu SPNJO.
Pracownicy:
mgr Małgorzata Koziełł – kierownik administracyjny: – sprawy kadrowe – sprawy finansowe | malgorzata.koziell@uwr.edu.pl |
mgr Agata Gałkowska – starszy referent: – sprawy finansowe – zamówienia publiczne | agata.galkowska@uwr.edu.pl |
mgr Joanna Konopka – starszy referent: – zaświadczenia – sale | joanna.konopka@uwr.edu.pl |
dr Dorota Wojciechowska-Żuk – specjalista: – płatności za lektoraty (umowy, aneksy) – USOS | dorota.wojciechowska-zuk@uwr.edu.pl |