
Powtarzanie semestru
Student/ka, która/y nie uzyskał/a zaliczenia z lektoratu języka angielskiego jest zobowiązana/y do podpisania Umowy/Aneksu w Sekretariacie (w godzinach pracy) w dniach 10.09.2025 – 11.10.2025 oraz wniesienia opłaty za powtarzanie semestru.
Studenci powtarzający lektorat/dokupujący godziny fakultatywne proszeni są o umawianie się na podpisanie aneksu/umowy i zapisanie do odpowiedniej grupy w systemie rezerwacyjnym Bookings.
Prosimy o zabranie ze sobą aktualnego dokumentu tożsamości ze zdjęciem (legitymacja studencka/dowód osobisty).
W przypadku braku możliwości przybycia na spotkanie prosimy o anulowanie spotkania w systemie rezerwacyjnym Bookings i powiadomienie o tym fakcie mailowo pod adresem: sekretariat.spnjo@uwr.edu.pl
Aby powtórzyć semestr języka łacińskiego student, dwa tygodnie przed rozpoczęciem nowego semestru, kontaktuje się mailowo z koordynatorem języka łacińskiego w SPNJO mgr Beatą Machalską. W mailu powinien podać imię, nazwisko, kierunek, rok, tryb studiów oraz numer albumu. Koordynator dobiera studentowi odpowiednią grupę (pod warunkiem, że w danym semestrze taka grupa będzie utworzona).
Student, który nie podpisze Umowy/Aneksu w terminie nie zostanie dodany do grupy w USOS i nie będzie mógł realizować obowiązkowego lektoratu w semestrze zimowym 2025/26.
Aby podpisać Umowę/Aneks student/ka musi być wpisany/a na semestr zimowy 2025/26 przez swój Dziekanat. Proszę upewnić się w swoim Dziekanacie, że są Państwo wpisani na semestr zimowy 2025/26 – bez wpisu na bieżący semestr podpisanie Aneksu/Umowy będzie niemożliwe
W razie pytań i wątpliwości prosimy kontaktować się z Panią dr Dorotą Wojciechowską-Żuk: