Powtarzanie semestru

.

Powtarzanie semestru

Student/ka, która/y nie uzyskał/a zaliczenia z lektoratu języka angielskiego jest zobowiązana/y do  podpisania Umowy/Aneksu w Sekretariacie (w godzinach pracy) w dniach 10.09.2025 – 11.10.2025 oraz wniesienia opłaty za powtarzanie semestru.

Studenci powtarzający lektorat/dokupujący godziny fakultatywne proszeni są o umawianie się na podpisanie aneksu/umowy i zapisanie do odpowiedniej grupy w systemie rezerwacyjnym Bookings.

Zarezerwuj czas z Sekretariat SPNJO: Podpisanie aneksu/umowy – powtarzanie lektoratu/dokupienie godzin fakultatywnych

Prosimy o zabranie ze sobą aktualnego dokumentu tożsamości ze zdjęciem (legitymacja studencka/dowód osobisty).

W przypadku braku możliwości przybycia na spotkanie prosimy o anulowanie spotkania w systemie rezerwacyjnym Bookings i powiadomienie o tym fakcie mailowo pod adresem: sekretariat.spnjo@uwr.edu.pl

Aby powtórzyć semestr języka łacińskiego student, dwa tygodnie przed rozpoczęciem nowego semestru, kontaktuje się mailowo z koordynatorem języka łacińskiego w SPNJO mgr Beatą Machalską. W mailu powinien podać imię, nazwisko, kierunek, rok, tryb studiów oraz numer albumu. Koordynator  dobiera studentowi odpowiednią grupę (pod warunkiem, że w danym semestrze taka grupa będzie utworzona).

Student, który nie podpisze Umowy/Aneksu w terminie nie zostanie dodany do grupy w USOS i nie będzie mógł realizować obowiązkowego lektoratu w semestrze zimowym 2025/26.

Aby podpisać Umowę/Aneks student/ka musi być wpisany/a na semestr zimowy 2025/26 przez swój Dziekanat. Proszę upewnić się w swoim Dziekanacie, że są Państwo wpisani na semestr zimowy 2025/26 – bez wpisu na bieżący semestr podpisanie Aneksu/Umowy będzie niemożliwe

W razie pytań i wątpliwości prosimy kontaktować się z Panią dr Dorotą Wojciechowską-Żuk:

dorota.wojciechowska-zuk@uwr.edu.pl

Projekt "Zintegrowany Program Rozwoju Uniwersytetu Wrocławskiego 2018-2022" współfinansowany ze środków Unii Europejskiej z Europejskiego Funduszu Społecznego

NEWSLETTER