Sekretariat

.

Sekretariat

Godziny przyjęć studentów:

  • w poniedziałki w godz. 10.00 – 14.00
  • we wtorki, środy i czwartki w godz. 9.00 – 14.00
  • w piątki – nieczynne

W czasie przerwy wakacyjnej zaświadczenia NIE będą wydawane w terminie od 01 lipca 2025 do 31 sierpnia 2025.

Due to summer holiday break course completion confirmations will NOT be issued from 1 July till 31 August 2025.

Ostatnie zaświadczenia przed przerwą zostaną wydane w dniu 30.06.2025. W celu uzyskania dokumentu w tym terminie, prosimy pamiętać o wypełnieniu Formularza zaświadczeń najpóźniej do dnia 25.06.2025 r. 

Adres: zobacz na planie
pl. Biskupa Nankiera 2/3
50-140 Wrocław
pok. 03 (parter)

Telefon: 71-375-2745, 71-375-2698, 71-375-2300
E-mail: sekretariat.spnjo@uwr.edu.pl

Studenci i doktoranci UWr mają obowiązek komunikowania się z wszystkimi pracownikami Uniwersytetu poprzez uniwersytecki adres mailowy w domenie uwr.edu.pl oraz w celu szybkiej identyfikacji, proszeni są o podanie imienia, nazwiska, kierunku, trybu i roku studiów wraz z numerem albumu. Uprzedzamy, że maile bez tych informacji mogą pozostać bez odpowiedzi. Dotyczy to również maili wysyłanych na adres sekretariatu SPNJO.

Pracownicy:

mgr Małgorzata Koziełł – kierownik administracyjny:
– sprawy kadrowe
– sprawy finansowe
malgorzata.koziell@uwr.edu.pl
mgr Agata Gałkowska – starszy referent:
– sprawy finansowe
– zamówienia publiczne
agata.galkowska@uwr.edu.pl
mgr Joanna Konopka – starszy referent:
– zaświadczenia
– sale
joanna.konopka@uwr.edu.pl
dr Dorota Wojciechowska-Żuk – specjalista:
– płatności za lektoraty (umowy, aneksy)
– USOS
dorota.wojciechowska-zuk@uwr.edu.pl

Projekt "Zintegrowany Program Rozwoju Uniwersytetu Wrocławskiego 2018-2022" współfinansowany ze środków Unii Europejskiej z Europejskiego Funduszu Społecznego

NEWSLETTER